De Acceptgiro verdwijnt. Maar maakt u zich geen zorgen!

Per 1 juni verdwijnt de Acceptgiro. De banken hebben besloten dan te stoppen met dit betaalmiddel omdat het gebruik ervan afneemt. Dit betekent dat alle banken (en dus ook uw bank) na 1 juni geen Acceptgiro’s meer verwerken. Dat is voor u als gebruiker van dit betaalmiddel misschien best vervelend. Maar gelukkig hebben we een goede oplossing bedacht.

Acceptgiro, mijn eenmalige gift, betalen

De goede doelen hebben samen gewerkt aan een alternatief met de naam Mijn eenmalige gift. De aangesloten goede doelen stoppen daarom al tijdig (vanaf 1 april) met de verspreiding van de Acceptgiro. Vanaf dat moment gebruiken wij Mijn eenmalige gift om een bijdrage voor ons werk te vragen. Hiermee kunt u net zo makkelijk en vertrouwd een eenmalige gift aan ons overmaken.

U kunt Mijn eenmalige gift op twee manieren gebruiken:

  • Vult u de Acceptgiro nog in en stuurt u deze op aan uw bank?

Dan kunt u Mijn eenmalige gift invullen en voortaan aan ons, in plaats van aan de bank opsturen.

  • Gebruikt u de Acceptgiro om de betaalinformatie over te nemen voor internetbankieren?

Dan kunt u de informatie van Mijn eenmalige gift op dezelfde manier gebruiken als u gewend was met de Acceptgiro.

Meer lezen over Mijn eenmalige gift? Lees hier alles

Toch nog vragen over het einde van de acceptgiro en wat dit betekent voor uw betalingen aan Longfonds? Bel Team Service via (033) 434 1212 (bereikbaar op werkdagen van 09.00 tot 17.00 uur).